Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 21 maj 2010 12:04

Sov verkligen uselt i natt..somnade 02 o vaknade 04.. det var djuren som var skuld till detta..ALLA låg i princip ovanpå mig..så jag vaknade av att jag höll på att kvävas;)

Ut på sedvanlig tur..kollar in vädret och tar på fel kläder..regnet kommer när vi är rätt långt hemmifrån så det var bara att gilla läget och fortsätta gå..  

I går på bussen satt jag framför en "gubbe" som klagade precis på allting..det var INGENTING som var bra..i synnerhet var det hans fru som var kass..mina djupaste sympatier till denna kvinna..  

Han gick till sist i gång och klagade på maskroserna..   men då var det tid för mig och gå av,

tack o lov för det..då var jag så deprimerad..

Maskroser är vackra tycker jag..ok i den egna trädgården är det kanske inte så käckt..men en äng full med maskrosor, det gröna mot det gula..VACKERT!!  

Tre pass har vi framför oss Vince och jag och jag är trött redan..men det är bara och spotta i nävarna och tänka positivt!!  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards