Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Catja Lindeblad - 26 maj 2010 16:07

En sån underbar dag det varit idag...  

Ingen blåst o inget regn..knappt man tror det är sant;)

På lång tur två gånger..egentligen borde jag idka lite trädgårdsarbete..men det gjorde jag INTE..      


I morse var jag mindre glad..läste om den stackars svanen som nån hällt olja på:( gissa om man vill göra samma sak med den idioten som gjorde detta!!


I går när jag satt o kollade på dagens skörd av foto, såg jag en vante på bilden   och när jag sen går förbi där idag så är det min vante som jag tappade nån gång i höstas..tänk om jag hade haft samma tur med Vince silversmycke..det fina benet med namn o telefonnr..nä det verkar försvunnit för gott..säkert en skata som flugit iväg med det;)  


Träffade på floyd idag..han har vuxit sen sist jag såg honom 4 1/2 månad nu..så fin..    

Nån som vi saknar alldeles förfärligt mycket är Cocotösen..

Vince har besöksförbud..Coco löper;)

Men nån vecka till sen är det väl fritt fram..hoppas vi!

Idag är det dags för lite jobb igen..har inte hunnit hämta mig sen helgen..men har laddat upp med värktabletter och Eeze spray..så jag ska väl klara mig..sen är jag ledig en vecka.

Nu lite käk för min del..sen supergod rabarberpaj med vaniljsås..djuren får sukta litet tag till:)

Som avslut något som jag knyckt från en vän på facebook

"En blomstertid nu kommer"


Den baddräkt tid nu kommer, när magen är för stor.

Då valkar bara sväller, och celluiter gror.

Generande behåring,lyfts fram i solens ljus.

Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.

De krav som sommaren ställer, förstör vår ledighet,

Vi sitter där och gnäller, fy fan vad jag är fet

fast vem vill motionera när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till...  

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards