Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 2 mars 2010 20:05

En heldeppig natt i går..så inget blev skrivet..

När jag väl kom igång blev det tur bort till HUSET..folk var hemma,lampor tända, så dom undrade nog när jag smög runt som en blivande tjuv..tur att man har hund så man kan ju skylla på deras trängande behov..mitt behov var också trängande men inte på det viset..har fortfarande HA-begär..nog lite och göra på det yttre på huset men oj vad fint.

Sen gick vi rask promenad, bort till ett annat ställe som jag inte varit på år o dag..Zeb o jag var där ofta, åkrar så långt ögat kan se och en skogsdunge med massor med kaniner..perfekt för både fyrbent o tvåbent..så fint att gå där inne i "skogen"

Lite tveksam först innan jag släppte eftersom Vince är lite mer off än innan..men det gick bra..jag höll koll o man kunde riktigt se när han skulle gå i spinn o då gjorde jag lite inkallning innan o det funka..han kom trots kaniner som sprang både här o där.    


I dag gick vi på tur med vänninan och favvo-tösen Coco, det blev inte så långt, men vi hann med o träffa Kasper med husse..   det som lockade var kaffe och fantastiskt goda kanelbullar..jag åt två..    

Stadens brus nästa.. för att handla födelsedags present till systerson.

På em en tur bort till observatoriumet, har aldrig gått där förut och ändå har jag bott här ett visst antal år..      

Så var denna lediga dag snart över..jobb imorgon igen...    

Melvin går runt och spyr hårbollar..så ja, livet rullar på:))

Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards