Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 26 mars 2010 16:03

En härlig fm med sol och värme..

Tog nog ut mig lite i går.. så idag har jag tagit det lugnt.

Var på tur med Vince..ingen i sikte, vare sig fyrbent el tvåbent.

Golfarna däremot..dom var i gång..en hel drös.

Satt en stund i trädgården och beskådade mitt arbete som blev gjort igår...ett par koppar java slank ner, Vince passade på att ta en tupplur.  

Gräsligt varmt i mitt kök nästan så man inte kan vara där..tror elementet har gått itu, kan inte stänga av värmen.


Vårens första fjäril är dokumenterad:) och allt har verkligen kommit igång!  

Läste att det inte blir någon tågdepå i Glostorp och tack o lov för det!  

Däremot blir det höghus vid centrat..fy för det..passar inte här kan jag säga, trevån kan vara ok men inte sjuvånings som det nu ska bli.

På vår em tur träffade vi på Bolt och nu dax för lite käk, sen ska vi förebreda oss mentalt för lite jobb:)      

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards