Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 23 mars 2010 16:09

Då kom den där dagen då jag skulle tillbaka till "kotknackaren"..tanken var där..att inte gå dit..det är ju bättre..men det var bara att spotta i nävarna och ge sig av!

Denna gång gick det bättre, formodligen för jag inte hade så ont som sist

Efteråt känns ryggen så mycket rakare, man kan lättare sträcka på sig så det var riktigt skönt..men då snackar vi efteråt icke under tiden.

 På hemvägen gick jag förbi en djuraffär..och jag är ju inte människa att bara passera så jag gick in..328 riksdaler kostade den titten!  

Lite smått o gott..och faktiskt även till katterna, även fast jag vet att den leksaksmusen kommer Vince att ta till mellanmål!  

Ut på tur sedan med Coco   och vännina, vi var nog ute lite mer än 2 timmar och det är verkligen vår, även fast det blåste en del:) men när solen tittade fram..härligt!  

Under tiden vi väntade på Coco var det en hel drös med dagisungar som ville klappa Vince och det gick väl bra, men jag såg på honom att det blev lite för mycket med 12 ungar som alla ville klappa samtidigt, fick styra upp det lite sen fixade han det fint.

I går kväll var vi på backen.. Sessan, Coco, Buck och Vince som kutade runt, hade klätt mig som det var mitt på dan o varmt så när det var dags o gå hem var jag stelfrusen och ingen känsel i fötterna, så kvällarna.. då får man behålla kläderna på;)      

Nu får det bli lite käk, sen åker kammarna fram igen..katterna fäller som bara den,men jag tar hellre det än denna förb...... grus och sand och gegga:(  

Tjingtjong!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards