Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 5 mars 2010 18:08

Rätt fredag också..jag är ledig!!  

I går var en seg dag, vaknade lite för sent för min smak så det var i stort sett bara äta lite, rastning av ett styck hund och pyssel med två lurvbollar till katter.. o jisses vad dom fäller nu..har inte städat på ett tag o det syns sannerligen, min röda matta är i stort sett vit..  

Synd att man inte har någon som kan komma och städa till en.. typ en gång i veckan..

Väninnan har ju grabbat tag i dammsugaren mer än en gång här hemma:)) hon är en klippa i mitt liv..men man kan ju inte begära en gång i veckan..eller kan man;)??? det är kanske till att pressa vänskapen till sin spets...fast vi har ju känt varandra sen 1982 o då kan man ju nästan be om vad som helst;)

Varit och beställt mat till min goding Vince och lite extra slank ju ner, fredags gott får han ju ha..katterna fick också lite..fast dom är kräsna så det duger inte med vad som helst, Vince äter allt...han har redan ätit ett grisöra..A jobbade i morse o då vankas det alltid något gott..

Var ute i trädgården o kollade hur det går med mina lökar o jodå..dom kommer mer o mer..så visst är våren på väg..underbar dag i dag sol o blå himmel, kan man bli annat än glad?      

Nu är det mat på gång..och sen vill jag inte missa solsidan skitbra!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards