Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 21 mars 2010 17:16

I dag hade jag ställt klockan på 06..två stycken klockor till och med..men kom jag upp då?? Nä, det gjorde jag inte!

Vince sov som vanligt som en stock..så nån hjälp från honom var inte och räkna med

Men till sist..vid 07 snåret lyckades jag kravla mig upp

Ut med Vince, mat, lite vila på det, sen ut igen och väl ute träffade vi på glada hundgänget..7 st idag..där ibland en Bernersenner som skrämde slag på Vince..ibland är han en riktig fegis:) kameran hade jag hemma så några kort på alla goa hundar blev det inte.

Sen bar det iväg till hundutställningen..så många fina hundar..o så då Settrarna..finns det något vackrare??

Absolut inte säger jag!

Fick träffa Rusa.. en sån fin liten snäcka! Helt klart syns det att hon är Vince syster:)        

Spanade in dom andra settrarna också så klart..tyckte att dom hade mindre huvud än Vince, fast det var nog bara som man tyckte, svårt att säga när man står så där och tittar

Skulle vara rätt roligt att få en bedömning på Vince, en gång i alla fall för nån utställningsmänniska är jag inte;) men det kommer väl fler tillfällen.


Sen som grädde på moset fick jag träffa Malte, bror till Vince..och han hade växt..högre än Vince är han och väldigt vacker precis som min goding:)    

Ut på tur blev det sen när jag kom hem och nu blir det middag för oss alla.      

Tjingtjong.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards