Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 7 mars 2010 14:12

Så var det söndag igen o tänk vad jag gillar söndagar;))

Har varit på tur med Vince och efter det hastade jag ner för att köpa mig en fastlagsbulle..det är fullt tillåtet en söndag synnerhet om man varit ute i två och en halv timme.  


I går träffade vi på Balou..korsning Grand Danois och St Bernhardshund, nu är han 6 månader, helt underbar..såg honom första gången när han var 4 mån så han hade växt..

Husse berättade att Balou var döfödd, men att han kämpade med honom i 5 minuter och det gick ju bevisligen bra och sen var han ju "tvungen" och behålla honom, en go hund är det.        


Sen bar det iväg till systerson på kalas..Vince hoppade själv in i bilen efter en viss tvekan när vi kom ut till parkeringen, han är inte överlycklig precis, vare sig för buss eller bil men det går och han har slutat o spy..tack o lov!

Handuken ligger dock alltid i väskan..man vet ju aldrig..

Sen var det fullt ös med 4 hundar men dom skötte sig bra tyckte jag och det var ju kanon väder så dom kunde rasa ut ordentligt..          

Så vi var båda rätt trötta när vi sen kom hem..en trevlig dag/kväll!

Nu ska jag gå igång med katternas pälsar..det tar sin tid och det blir hur mycket som helst.. varenda gång.. jag kanske ska ta och sticka mig en kofta;)

Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards