Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 13 mars 2010 15:43

Härligt väder i fm, nästan varmt..men snön hänger envist kvar och på dom ställen det är barmark är det rena geggamojan...   nu förbannar jag det faktum att jag behöll badkaret, så härligt det hade varit och bara promenerat in med Vince i duschen..nu får det bli grus o skit inne, jag får torka vad jag kan..för att lyfta honom nu..nä se det går icke!!  

Var borta en vända till graven..har inte varit där på ett tag

tände ett ljus och la en ros o jag saknar henne..


I går på kvällsturen träffade vi på hela hundgänget..och jyckarna kutade som galningar, Coco tösen kom också till Vince förtjusning

När vi sedan var på väg hem hojtar L: kolla en groda!! varpå vänninan o jag spärrar upp ögonen o där på snön springer dock ingen groda men väl en mus el sork och jag blev fullständigt panikslagen på tanken att Vince skulle sätta tänderna i detta söta lilla djur.. så vi kallade in hundarna med tveksamt resultat och L sprang jämnsides med grodan/musen/sorken:) och den klarade sig in på golfbanan och vi drog alla en lättnadens suck...tur att ingen filmade oss för vi hade kunnat platsa i vilken dolda kamera som helst;)  

Nu ska jag stappla ut en runda med Vince och sen är det dax med rygg gymnastik.

Tjing tjong.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards