Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 14 mars 2010 17:03

En solig dag i dag med, och söndag dessutom..men inte var jag gladare för det..i går på em var jag lite gladare inga värktabletter och det var rätt ok så jag tänkte att nu ska det nog vända..men tji den..på sista turen i går så fick jag gå tillbaka nästan medetsamma .. ..kunde inte gå min runda, så jä...ont..nu tror jag banne det är något annat än ischias..det är som om benet hoppar ur led och det går bara inte och stödja på det.

I dag har jag fått ta mina piller och det hjälper något i allafall så jag kan gå..

Vince är så duktig han går så sakta o fint vid sidan om mig och tittar upp mellan varven för att kolla hur jag ser ut:) blir så ilsk av att ha ont, det är en himla tur att man bor som man gör, med fält och den välsignade fårhagen..     än så länge går där inga får och det är bra att släppa in honom där, då behöver man inte gå på helspänn och kolla så han inte grips av rymmar bacillen;) fast det har gått bra nu den sista tiden, det är ju tur nåt går bra:)  

Nä jag får försöka peppa upp mig, jag har kanske jobbat på för mycket med rygg gymnastiken, han sa ju faktiskt att jag skulle ta det lugnt och inte göra så mycket om det gjorde ont,så det ska nog ordna sig..    

I morse när vi kom upp så var Nora kass i magen och hon hade INTE hunnit till lådan..stackars flicketös..så det blev till att bada katt och skura..verkar bättre nu i alla fall.


Mina vantar som verkligen gjort skäl för sitt namn,har gått sitt öde till mötes..och det ödet är Vince,hur han fick tag på dom..ja det vet då inte jag..men söndertuggade var dom och sur blev jag..  

Nu blir det middag för oss alla, sen ska jag INTE göra mina övningar..ryggen får vila..köksbordet är nog för högt trots allt:)

Tjing!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards