Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 17 mars 2010 13:06

Så var det onsdag och dagen för den stora testen...fixar jag o jobba?? vilket jag innerligt hoppas..det är inte skönt att vara ofrivilligt ledig..något bättre är det ju med ryggen, det riktigt onda sätter inte igång förrän mot kvällen, så nu gäller det att hålla tummarna, fick tips om voltaren värmeplåster nere på apoteket så det testar jag nu..och tar värktabletter..så mycket piller som jag stoppat i mig nu har jag banne mig inte ätit i hela mitt liv, men jag har varit förskonad från allt sånt skit, men det är väl nu det kommer..vid 50 ;))!!

Fick besked från mammografin idag också..allt bara bra!!

Blev så otroligt lättad.. så jag har nog oroat mig för det innerst inne.


I går träffade vi hungänget, 5 glada hundar..Sessan, Cindy,Buck,Elliot och lille/store Vince.        

Vince hade en bra dag igår..först stoppade jag honom när han ville springa bort där det troligtvis var några fasaner, kunde inte se men väl höra:) sen stack 3 av dom glada hundarna: Elliott,Sessan och Cindy.. puts väck.. och det gick fort!

Vince och Buck stannade och det var bra gjort!  

Sen tillbringade vi drygt en halvtimme med att spana efter rymlingarna, dom kom ju till sist;) men då var det roliga slut..det blev koppel direkt.

I dag träffade vi Kasper och även idag skötte sig Vince, hade "stanna kvar" när jag gick och slängde i bajstunnan och det var ändå en c:a 20 meter, Kasper`s husse var impad:)

Så allt finns där inne ändå;))

Förhoppningsvis så visar han sig från sin bästa sida när det väl börjar igen den 8/4..så jag slipper säga "han kan där hemma".

Tjingtjong!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards