Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 19 mars 2010 18:34

I dag har jag fått god middag hos vänninan Caro..

Nyfångad torsk, det är nåt helt annat än den i frysdisken..

Först bottnade vi med bullar och naturligtvis varsin fastlagsbulle, jag har så gott som kört med "en om da`n" hur länge som helst nu..men det är ju så gott;)

Fick pussa på Balder och Luke igen, två goa labbar en svart o en brun      

Vince fick stanna hemma, Luke gillar inga andra pojkar:)

 En trevlig em med snack och god mat.


I fm var vi på tur Vince och jag, som alltid..och träffade på Bolt igen..lustig blandning av dobberman,labbe,pudel,terrier och shihtzu, en söt liten pojke på 9 månader    

Bolt var väldigt förtjust i att bita Vince på benen och svansen så till sist brast det för Vince och han blev skitarg, första gången jag sett honom arg..men det gick rätt snabbt över och det var fullt ös igen.

I kväll får man ju se om Willy lyckas hänga sig kvar..jag kan ju tycka att det kan räcka nu, tyckte jag förra fredagen också..en go "gubbe" men dom andra dansar faktiskt bättre

Nu liten kaffetår med något tilltugg..det är ju fredag;)  

Tjingtjong!!


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards