Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 12 mars 2010 15:52

Ännu en "stapplande" dag..fast jag går nog något rakare, har gjort mina övningar som den duktiga flicka jag är(?)

En av dom ska man sätta upp foten på kanten av köksbordet och gunga fram o tillbaka..jisses..ska man klara av sånt i vanliga fall??? jag har nog ett ovanligt högt köksbord..    


Annars har denna dag gått i slöhetens tecken, ovanligt trött har jag varit,   har förstås gått mina turer med Vince och träffat på lite hundkompisar, att promenera var ju bara bra, ju mer desto bättre enl "kotknackaren" och det går faktiskt bättre o bättre så han knäckte nog rätt kota..  

Träffade på K  som var lite depp för det var hans tur o städa :) M hade handlat och då var det den andras tur att städa..ja tänk, att det är nästan likadant i varje par relation..uppdelningen..:) jag har mitt fortfarande i färskt minne så jag drog en djup suck av lättnad..hemma hos mig är det ingen som gnäller på att mina strumpor ligger överallt..bara jag själv när jag allt eftersom upptäcker att "någon" tuggar hål precis vid ankeln på alla strumpor..så helt automatiskt:) har jag blivit bättre på att plocka undan..det ska helt klart vara en hund som lär mig detta,,alla andra tvåbenta har misslyckats;)  

Tjingeling.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards