Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 16 mars 2010 10:00

Minsann blev det inget skrivet i går..och det fick jag en liten påminnelse om av syster min..ja har man startat nåt så får man hålla igång:)  

I går gick sin gilla gång..hade träff med en arbetskamrat som bjöd på tröst o god mat.  

Fortfarande ont, så jag börjar misströsta..värst på em/kväll ska ändå försöka jobba en natt och se hur det går.. går det åt skogen så har jag min lediga vecka sen och ska gå till "min" kiropraktiker den 23..blir rent tossig av detta och avskyr att inte kunna "hoppa" omkring som jag brukar..det är lite tant stuk över det hela..stel som en pinne.  

Nåväl i dag är det sol   ute..ska försöka få in det i sinnet också..ska gå en tur med en av mina favoriter..Vince..   dom andra ligger i fönsterkarmen o myser    

Snön har nästan försvunnit från trädgården och vintergäcken kämpar på..men dom är inte många, förra våren hade jag ett helt hav av dom..så våren..kom igång nu då!!

Tjingeling!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards