Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 24 mars 2010 13:19

Redan onsdag...

 Bättre i ryggen, går inte ner i benet längre så det är bara så underbart, det verkar hålla i sig, vissa rörelser kan det fortfarande kännas men det är ju ingenting mot var det varit, så nu gäller det på fredag.. för då är det jobbedax igen.  


Sedvanlig tur i fm..mötte Kasper med husse som var på väg hem.. men tog en runda till så hundarna kunde busa runt lite

Kameran blev kvar i fickan inga kort på Kasper idag, kan känna mig lite som en nörd var gång jag sliter fram kameran för det gör jag i tid o otid..men är ju så kul och nån gång sitter det där..det perfekta kortet;)

Efter Kasper gått hem tog vi tag i det här med träningen..och det gick så bra så:) han stannar så fint när det kommer andra hundar och han väntar på mitt "varsågod" och blir det inte ett varsågod så springer han inte bort där och det tycker jag är så braaa!!

Lite "stanna kvar" körde vi också,både sitt o ligg.. helt ok det med..han är duktig!!

Träffade på herr o fru duva..även där stannade han:)  

Sen tog vi en tur ner längs dammen där var det två ankor som tog sig ett dopp och det fixade han fint..så snart får vi gå ner till stora ankdammen och mata ankorna  lite och se hur det går..men jag tror det går bra det med..han är en pärla!!      

Förhoppningsvis visar han sig från denna bästa sida när kursen börjar.

Träffade på K på hemvägen som skulle iväg o handla vilket innebar att han slapp städningen det var M som skulle ha det på sitt samvete denna gång..ja ja..kanske inte så dumt med uppdelningen ändå..för när jag öppnar min dörr så ligger skiten kvar;)

Nå det blir väl torrare ute snart och min rygg ännu bättre så jag kan lyfta upp Vince i badkaret:))    

Nu bär det av till kloklippning..så nu gäller det att hålla i börsen så jag inte grips av köphysteri även i denna djuraffär!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards