Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 22 mars 2010 12:31

Nu tror jag nog att det är vår;))

Golfarna har kommit i gång..  

Solen skiner lite..jackan känns för varm..ja nu är den här!!

 I natt vaknade jag på studs..man kan säga att jag stod upp i sängen i typ 5 sek..för i vardagsrummet dånade Black sabbath på volym 34 och detta var 0315..och innan man fattar vad det är..ja jisses

Vince satte också igång med värsta basrösten..

Det var kattuslingen Melvin som var orsak till allt detta ståhej

Av misstag? kommit åt knapparna på stereon...och där har vi igen MITT "jag tar det sen"  detta missöde har hänt förr, så jag brukar tänka på att sänka volym och ta ut cd skiva..men så icke denna gång..stackars mina grannar!!  


På vår tur i dag träffade vi på kompisen Kasper med husse som hade varit på utställning i går och han kom 2:a..bra jobbat!!    

Bolt med matte dök också upp och Vince övade på honom för framtida flickäventyr;) geggigt o lerigt var det och Kasper hade allt det där i pälsen..hans husse var inte glad..duschen nästa för Kasper:)    

Nu i väg och handla..Vince ligger utslängd på golvet och sussar gott!

Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards