Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Catja Lindeblad - 11 mars 2010 17:54

 I dag har jag då för första gången varit hos en kiropraktiker...

Det var fasansfullt...en nära döden upplevelse..  

Trodde verkligen att han bröt ryggen på mig och jag då som så gärna vill ha kontroll och "uppföra" mig ordentligt... jag lovar det var inte ett litet näpet aj som kom över mina läppar, det var ett avgrundsvrål..fy F..vad det gjorde ont!!!!

Var i det närmaste i chocktillstånd när vi var klara och jag ville bara uuuuut..

Men.. o det måste jag ju säga..det är faktiskt lite bättre,jag kan gå utan att grina illa och än så länge har smärtan ej gått ner i vaden som det var innan..så det finns nog hopp även för min rygg:) Nu skulle jag ta det lugnt..inga lyft, böj, eller sitta dom närmsta dagarna..

promenera.. det var bra det.

Ska dit igen den 23 om jag vågar..men det måste jag..för nu ska det bli bra!!

Min arbetskamrat hämtade upp mig efteråt..tänk vad goa människor det finns!!:))

Vince fick klara sig själv ett par timmar och det gick väl bra, såg rätt avslappnad av när jag öppnade dörren..fast när jag kom vid parkeringen, precis utanför så var det någon hund som skällde ett par gånger, om det var Vince.. ja det vet man ju inte.  

Gick en tur sen och vi träffade på Buck och Baxter, vilket var skönt så dom kunde leka loss lite..för några hopp o skutt mäktar jag inte med!      

Nu ska jag lägga mig på golvet ett tag och göra lite rygg gymnastik:) djuren ser mig inte nu så det gäller att passa på,dom blir som tokiga om dom upptäcker mig på golvet!  


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

vincentsetter


Ovido - Quiz & Flashcards